niedziela, 1 września 2013

Podsumowanie wakacji 2013!

Hej! 
Od razu z góry przepraszam, że nie pisałam przez ponad miesiąc, a moje wytłumaczenie to brak motywacji do pisania, no i brak czasu, bo nie wiem jak Wy, ale ja te wakacje spędziłam bardzo aktywnie! Osobiście uważam je za najlepsze jak do tej pory. Początek lipca siedziałam w domu i nołlajfiłam z przyjaciółmi, ale pod koniec lipca wyjechałam na tydzień do Magu, ale o tym wyjeździe już raczej wiecie, bo był post, kiedy tam byłam. Pobyt u Magu bardzo dobrze będę wspominać, była przesympatycznie spędzić czas z przyjaciółką. Kiedy wróciłam od Magu, na drugi dzień jechałam do Łeby, co było już kompletnie wspaniałe jak dla mnie! Poznałam tam cudownych ludzi i świetnie spędziłam czas. Za rok też tam jadę, mam nadzieję, że skład poznanych na campingu ludzi o wiele się nie zmieni:D 

mały kolarz ze zdjęciami z Łeby :----3

Jeśli chodzi o sprawy lalkowe to poza dojściem jednej panny, nic się nie zmieniło :D Jakoś zapomniałam się nią tu pochwalić. Nie miałam zdjęć, ani niczego to uznałam, że za bardzo nie warto. Dotychczas jakichś godnych do pokazania jej nie zrobiłam, bo ostatnio cierpię na brak weny lalkowej, także jedno jej zdjecie możecie zobaczyć z zakładce "Moje lalki" :) Jest to Dal Ende, a u mnie nazywa się Sara.

Jutro już do szkoły. Nie ubolewam nad tym jakoś specjalnie. Szczerze? Prócz skończenia 4 sezonu glee, zrobiłam wszystko co planowałam, ba, nawet więcej. Będę je baaaaardzo dobrze wspominać, mam nadzieję, że następne będą jeszcze lepsze. A za szkołą o dziwo tęsknię. Nie patrząc na to, że w roku szkolnym trzeba ruszać swoje cztery litery i o 8:00 tam iść, to wszystko poza tym mi nie przeszkadza. Bardzo lubię moją klasę i szkołę, może to dlatego:D Teraz druga klasa gimnazjum, Boziu, nawet nie jestem świadoma tego jak czas szybko mija. Całe wakacje zleciały mi w mgnieniu oka.

A jak Wy spędziliście wakacje? Jak będziecie je wspominać? I jak przygotowania do szkoły, zeszyty już kupione? :D

To tyle ode mnie. Mam plan aby w roku szkolnym postaram się pisać posty chociażby kilka razy w miesiącu. Mam nadzieję, że go zreazlizuję:D

Do napisania! 

9 komentarzy:

  1. nawet nie wspominaj mi o szkole! ostatnia klasa..:(
    a wakacje jak najbardziej udane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje zawsze się wspomina XD Chyba... Z wakacji oczywiście jestem bardzo zadowolona. No i licze na zdjęcia Sary za... hmm... niedługo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się,że miło spędziłaś wakacje :) no i fajnie,że tęsknisz za szkołą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje były niezłe ;D
    Jakie świetne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :-) Wakacje niestety minęły za szybko ;-) ja szkołę mam już za sobą, ale Tobie życzę udanego roku szkolnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam mieszane uczucia co do wakacji, nie były najlepsze, były dziwne, ale jednak fajne.. Zwłaszcza końcówka. Ostatnie dwa tygodnie były naprawdę cudowne, chociaż w zeszłym złapała mnie taka chandra, że nie chciałam nawet wychodzic z domu :C
    Nie zrobiłam też wszystkiego co planowałam, ale w wakacje najważniejszy jest odpoczynek, no nie? :D O szkole zupełnie nie myślę, nie przygotowałam nic, dzisiaj na apel poszłam w trochę nieodpowiednich ciuchach, stwierdziłam, że ogólnie nic mnie nie obchodzi. Ostatnią klasę chcę zapamiętac jak najlepiej, ale nie mam zamiaru się spinac ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje były świetne,dlaczego jeszcze by tak z miesiąc potrwać nie mogły? ;_;
    Na pewno ich nie zapomnę chociażby ze względu na to,że mogłam poznać Ciebie i innych ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. hej!
    zapraszam na mojego bloga:
    mylittlelilou.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. już niedługo wakacje 2014, a Ciebie ciągle tutaj nie ma :/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw po sobie ślad! Z góry dziękuję, z reguły staram się odwdzięczać :)
Prosiłabym jednak aby komentować z zachowaniem kultury. To na prawdę motywuje, każda rada, każda krytyka, jak i miłe słowo. Bardzo cenię sobie szczere opinie ♥