sobota, 9 lutego 2013

Cukru nigdy za wiele!

Dzisiaj porobiłam troszkę zdjęć mojemu cukierkowi. Naprawdę, jestem nią zachwycona! Kocham ją od stóp do głów! Jest prześliczna. Jeszcze trochę ponawijam o stocku. Tak więc wig ma cudownej jakości, ja tu wcale nie przesadzam. Jest mega gładki, jakości lepszej niż ten który kupiłam kiedyś od Tity. Także do czasu, aż nowy wig nie przyjdzie, ten mi nie wadzi. Obecnie czekam właściwie na baardzo dużo rzeczy: wig, obitsu, re-menty, buciki a chipy zamówię niebawem. Te nie sąa tragiczne, na żywo mają swój urok. Dzisiaj nie mam jakoś o czym pisać, także pokażę zdjęcia i spadam. 8D
DSC01444.JPG


DSC01454.JPG


"Takie tam ze stockiem" : D
DSC01463.JPG


To tyle, do zobaczenia. 8)

4 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia 8D Rzeczywiście ten stock wygląda na milusi C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna panna ale zmieniłabym jej chipy

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe. Ja też chcę mieć Byul Rhiannon ! <33 Ją i Byul Paulia. : D
    Zapraszam do mnie :) Moze narazie zdjęcia są tragiczne, ale z czasem będą lepsze ; )

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw po sobie ślad! Z góry dziękuję, z reguły staram się odwdzięczać :)
Prosiłabym jednak aby komentować z zachowaniem kultury. To na prawdę motywuje, każda rada, każda krytyka, jak i miłe słowo. Bardzo cenię sobie szczere opinie ♥